Znaczenie prawidłowej postawy dla zdrowia kręgosłupa
Promocja jest przynoszącą efekty postacią namówienia klienta do zainteresowania towarem, usługą albo marką. rozpowszechnianie i nakłanianie do zainteresowania na dany artykuł to reklama. ma być ona skierowana tylko na transakcje określonej jednostki – sprawdź ANCHOR. to znaczy, że wytwarzając, a następnie wyświetlając spot promocyjny, można tylko zachwalać, proponować i pokazywać produkt swojej marki, bez porównań z takim samym towarem obcego wykonawcy. Taka forma reklamy jest zakazana. zakazuje się prezentować marki rywalizującej w swej reklamie, bez względu na to, czy chcemy jedynie o niej wspomnieć, czy także, co jest nie etyczne zniesławić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej jednostkę lub też jej produkt. Można natomiast użyć sformułowania o nie zrównaniu własnego tworu porównaniu do innych, bez podania konkretnych konkurentów. wyjaśniając to,można o swoim produkcie twierdzić lub pisać, że jest on idealny w branży, że jest numerem jeden, że tylko ów towar sprosta wymaganiom klienta. Nie można tutaj odbiegać odprawdziwości, ale właśnie owa forma jest dozwolona.
1. Wejdź
4. Galeria
5. Wskazówki